NY DATOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag skulle jag träffa min Pappa efter skolan. Han hade en överraskning till mig :D Sen gav han mig min nya JÄVLIGT (ursäkta språket!) snygga mini-datooooooooooooooooooooooooooooooooor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om du läser det här Pappa: TACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska leta efter lite bilder nu :D

Kommentarer
Postat av: bexx

SV:

hihi det är helt okej!:)

Vi ses imorgon ! :)

Kul att du fått en ny dator !

2010-02-15 @ 19:49:15
URL: http://yourbexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0