Test

Allmänt test 1

Hur bor du: Lägenhet i Solna
Brukar du komma i tid: Ja, oftast ;)
Hur lång är du: 166 cm
Kan du laga mat: För det mesta, ja
Vad jobbar du med/pluggar du: i spånga xD
Vad har du på dig just nu: kläder??
Har du någon fobi: SPINDLAR!!! (höjdrädd, riktigt höga höjder, scenskräck)
Hade du en bra kväll igår: Jaa :D
Vilket är ditt senaste inköp: NEW MOON =D
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma, till filmen
Har du sovit i din egen säng inatt:Ja
Vad hade du sönder senast:ehm... vet nt xD
Vem snackade du med senast:MAmma
Varm favoritdricka: varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vaatteeen
Alkoholhaltig favoritdricka: vs vodka hhahahahahh typ 3% alkohol bara...
När gjorde du senast något riktigt dumt: ??
Saknar du någon just nu: Pappa, Emelie, Andreas
Vad ska man göra för att få dig irriterad:inte höra vad jag säger!!!
Någon jag stör mig på: *******
Intressen: Musik, va med kompisar
senaste person du kramade:mamma :D
Senaste person du ringde: pappa tror jag :P
Senaste person som ringde dig: Mamma :)
Vad drack du senast: Juice
Vill du ha barn:??
Längtar du till din nästa födelsedag: nja...
Har rakat dina ben någon gång:
Är du sugen på något nu:nää
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga!
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: Nej
Micro-pop eller poppa själv: Micro haha
Brukar du baka: jaa
Röstade du i det senaste valet: nej :P
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: det är jag väl
Vilken låt lyssnade du senast på: Who's that girl - Darin Zanyar
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: spindlar, skaldjur
Har du pengar på mobilen: har abbonemang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0