Med Malin idag :)

Hej!
Idag fick vi sluta 2 timmar tidigare, så Malin och jag stack hem till henne och åt nudelsoppa med äppeljuice. Fast vi kunde knappt äta, för vi skrattade så mycket åt varandra. Det lät ungefär såhär:
"Vad äckligt det ser ut när du äter Malin"
(BÅDA TVÅ) "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"
Bra humor, right?
Efter vi ätit åkte vi till en ställe som jag inte kan säga vart det var eller vad vi gjorde där, en hemlis ;) Vad fel det lät haha! En viss person får inte veta det för då kommer en viss person vilja veta vad det var och då kommer två vissa personer inte vilja säga vad och då kommer en viss person spricka av nyfikenhet, så enkelt är det! :D
Nu blir det av att titta på mitt favoritprogram - Go' Kväll! NOOOT! Måste se det men gillar det inte haha :)
Så nu måste jag gå, bloggar mer sen. Puss

Kommentarer
Postat av: MaLiN

puss!

2011-04-26 @ 21:57:34
URL: http://misssmile.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0